Anna Katariina

Jatkoa edelliseen

1 kommentti

Meidän treenileiri alkaa olla lopuillaan. Huomenna vielä lyhyt aamutreeni ja sit illalla harkkamatsi (omien pelaajien kesken). Yleisö tulee tähän peliin ja ottelun jälkeen kirjoitellaan nimmareita – meistä otettiin kokovartalopotretit ja niistä on teetetty oikeat julisteet! Toivottavasti tuli hyvä kuva. (:

Juttelin tänään parin joukkuekaverin kanssa aamutreenin jälkeen kylmäaltaassa lilluessa. Tämä on ollut mun ylivoimaisesti paras pre-season täällä ollessani. Pohdin, että johtuuko se mahtavasta joukkuehengestä, hyvistä pelaajista ja tasokkaasta lentopallosta, uusista valmentajista, uudesta upeasta pukuhuoneesta ja varusteista mitä ollaan tyttöjen kanssa saatu, minusta itsestäni vai onko lentopallo-onni kaikkien näiden asioiden summa. Tytöt sanoivat samaa, ja sanoivat myös että tuo onni ja peli-ilo huokuu musta. Ei sillä, että en olisi ennen ollut energinen, iloitseva ja kovasti tuuletteleva pelaaja.. Mutta ehkä nuo ominaisuudet ovat nousseet pinnalle nyt vielä enemmän.

Tässä meidän uusi upea pukuhuone!

Meillä oli tiistaina eka harkkapeli (omien pelaajien kesken) ja mun joukkue voitti 3-0. Oli upea fiilis pelata. Jotenkin mun edellinen postaus ja John Woodenin kirjan lukeminen teki mulle tosi hyvää. Ehkä pieni pelko vai mikä jännitys sitten onkaan onkin ihan hyväksi. Ehkä se vain tarkoittaa, että lentopallo ja tämä joukkue on mulle tärkeitä. Jos ei noita fiiliksiä olisi, tarkoittaisiko se, että en välitä?

Nyt on levollinen olo, ja mielessäni vain tämä edellisessäkin kirjoituksessa postaamani John Woodenin sitaatti: “Success is peace of mind that is the direct result of selfsatisfaction in knowing you did your best to become the best that you are capable of becoming.”

Tuntuu, että isoja lentislukkoja mun korvien välissä on auennut tällä viikolla. Tällä hetkellä itsetunto on hyvä ja luottamus joukkueeseen kova. Oon löytänyt hyvän yhteispelin hyökkääjieni kanssa – mä tiedän, millaista passia he haluavat ja he tietävät mihin minä passini heitän. Tämä luottamus helpottaa sekä mun, että heidänkin elämää. Hyökkäyspelissä on sellainen kiva flow.

Tämä lausahdus on ollut mun mielessäni tällä viikolla:

Onnellista viikonloppua!

One thought on “Jatkoa edelliseen

  1. kivan näköinen pukuhuone!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s