Anna Katariina

Paint Party Studio

Jätä kommentti

Eilen oli taas kiva päivä, kun käytiin joukkueen kanssa maalaamassa! Kohteena Paint Party Studio, ja homman nimi tämmöinen: kukin saa valita mitä haluaa maalata (joko nettisivujen kattavasta valikoimasta tai ihan mistä vaan), varaus edellisenä päivänä, paikan omistajat sitten valmiiksi piirtävät kuvan kanvaasiin, ja ei kun värittämään. (: Sopii näinkin epätaiteelliselle ihmiselle kuin minä. Mä maalasin meidän Jaguaari-logon, ja olin aika tyytyväinen lopputulokseen. Puolessa välissä meinasi mennä hermot, kun sininen tausta ei meinannut olla tasavärinen ja rajojen maalaus oli aika tarkkaa puuhaa. Omistaja huikkasikin mulle ohi kävellessään: ”I see you’re a perfectionist..” Yep! Työntekijät avustivat tarvittaessa vaikeissa paikoissa, antoivat vinkkiä meille amatööreille ja halutessamme tekivät loppusilaukset. Mä selvisin mun selkeärajaisesta Jaguaarista omin neuvoin. Seuraavalla kerralla tahdon tehdä jotain haasteellisempaa. Melissan riikinkukkomaalaus oli mun ehdoton lemppari! (kuvasta puuttuu vielä kimalteet, ynnä muut loppusilaukset, mutta silti aika näyttävä maalaus) Tässä muutama kuva.

P.S. Ihanaa syntymäpäivää äitille! Muistan vielä kuin eilisen, äipän synttärin tasan kolme vuotta sitten, kun aloitin matkani tänne Alabamaan. Päivääkään en vaihtaisi pois. (:

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s