Anna Katariina

Nyt alkoi LOMA!

Jätä kommentti

Kesäkurssit paketissa! Hui kauhea, miten nopsaa kesä- ja heinäkuu meni. Viime viikot olleet aika hektisiä.. Oon mennyt noin viiden tunnin yöunilla arkipäivät, ja sitten viikonloppuna normi-kahdeksalla. Alkoi pikkuhiljaa jo painamaan. Maanantaina oli viimeinen luento, tiistaina kaksi koetta ja keskiviikkona sitten vihdoin viimein viimeinen tentti. Ai sitä autuuden onnea, kun astelin voittajana ulos keskiviikon kokeesta. (: Nyt aika levätä, nukkua ja nauttia pari viikkoa hieman löysemmästä aikataulusta.

Eilen mun väsymys purkautui ja olin jotenkin tosi ahdistunut vaikka kaikki oli periaatteessa hyvin. Ehdin jo kirjoittaa piiiitkän ToDo-listan ja alkaa stressaamaan, että missä vaiheessa ehdin vaan OLEMAAN. Tahdoin vaan päivän tai kaksi, jolloin mun kalenterissa ei olisi yhtäkään merkintää (tee sitä, tee tuota, treffaa tämä kaveri, jne.). Päivän ihan vain itselleni, ihan tylsyyteen asti – jotta saisin ladattua akkuni ihan täyteen. Sitten tajusin, hyvän treenin ja ystävän avulla, että kaikki on ihan okei, oon vaan väsynyt. Relaa ja nauti tästä hetkestä, elä tätä päivää äläkä huomista. Nyt on jo hyvä olla.

Tässä pari kuvaa viime viikonlopulta, kun käytiin baariloimassa tyttöjen kanssa. (:

 

Uuden Batman-leffan innoittamina pidettiin kaksi leffailtaa tyttöjen kanssa. Viime viikolla katsottiin Batman Begins ja eilen sitten Dark Knight. Vitsi tykkäsin! Katsoin tuon kakkososan mun Freshman-vuonna, mutta enhän mä siitä enää mitään muistanut. Ensi viikolla sitten katsomaan uusin Batman.

Tänään nukuin pitkään (kahdeksaan), joka tuntui taivaalliselta normi 5:00 herätykseen tottuneelle. Hieman asioiden hoitoa ja sitten rentouttava iltapäivä kaverin kanssa leffaa katsoen. Hyvä treeni ja nyt olen lähdössä kaverin luokse juhlimaan olympialaisten avajaisia! Vieraita yli 20 maasta. Postaan lisää myöhemmin. Huomenna sitten biitsille..  Kaverin perheellä on mökki/kalastusmaja Daulphin Islandilla (noin tunnin päässä Mobilesta), joten mennään sinne viettämään viikonloppua. Luvassa venereissu ja vesiskootteriajelu JAIKS!

”I’ve learned to love the quiet moments, the Sunday mornings of life.” – India.Arie

 

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s