Anna Katariina

Rainy day

Jätä kommentti

Laiska sadepäivä täällä Mobilessa. Vettä on tullut ukkosen kera enemmissä ja vähemmissä määrin (enemmän enemmissä) eilisestä iltapäivästä lähtien. Mulla ei perjantaisin ole siis mitään ”pakollista” menoa näin kesäkuussa. Ei luentoja eikä joukkueen treenejä. Nukuin pitkään, kymmeneen. Jotenkin olin ihan lauantaifiiliksissä – kesti jonkun aikaa ennen kuin tajusin et ”hei, mullahan on kolmipäiväinen viikonloppu nice”. Tänään oon maannut sängyssä KOKO PÄIVÄN Herra Hylkeen seurana. Otin parin tunnin päikkärit (viime yön 10 tuntiset unet kun jätti niiiiiin paljon univelkoja, heh) ja muuten oon vaan katsonut hömppäohjelmia telkkarista. Nyt kuitenkin menossa Armageddon ja ”Don’t wanna miss a thing” -biisi saa mulla kylmät väreet kirmailemaan iholla.

Tuli vaan mieleen, et oispa kiva kun ois oma ”cuddle buddy” – hipsutuskaveri, jonka kanssa vois viettää nämä sateiset päivät viltin alla pötkötellen. Herra Hylje on kyllä erittäin uskollinen halailukamu, mutta aika hiljainen kuitenkin loppupeleissä. Oon nyt elellyt sinkkuelämää tän kevään, ja alan pikkuhiljaa kaipaamaan seurustelusuhteessa olemista. Sitä, että on joku, jolle kertoa kaikki jutut ja kenen kanssa nauraa ja höpsötellä. Joku, kenen kanssa haaveilla tulevaisuudesta.

No, kaikki tapahtuu aikanaan. Niin mä ainakin uskon. (:

Tällainen hömppäfiilis täällä tänään. Ei ainakaan auta ”Say yes to the dress” -hääpukuojelman katsominen ja omista unelmahäistä haaveileminen. (: No, joskus on hyvä vaan laiskotella ja antaa aivojen levätä. Koulukirjat ei oo auennut tänään. Huomenaamuna kuitenkin voisin yrittää pestä naamani ja harjata hampaat, käydä treenaamassa ja tehdä jotain järkevää..

Mutta nyt avaan ikkunan, ja kuuntelen sateen ropinaa.

”Real love stories never have endings.” – Richard Bach

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s