Anna Katariina

Atlanta-viikonloppu & loman jälkeinen elämä

2 kommenttia

Perheen lähdettyä minä kuivasin kyyneleeni Wesleyn paitaan meikkien kera..  Lentokentältä sitten suunnistettiin CNN-studioille katsomaan, kuinka yksi maailman suurimmista (jos ei suurin) uutistoimistoista toimii. Tunnin mittainen kierros oli erittäin mielenkiintoinen.

CNN:ltä sitten akvaarioon. Tosi moni kaveri oli hehkuttanut tätä akvaariota, olihan se hieno, mutta ei kuitenkaan mikään jättiläiselämys. Satuttiin myös ehkä vähän huonoon aikaan, sillä se oli täynnä lapsiperheitä, ja jouduttiin odottelemaan ja puikkelehtimaan ruuhkassa. Hieman erilaisia otuksia siellä kuitenkin eleli, verrattuna Suomen ja Euroopan vesistöihin.

Illalla mentiin ulos syömään, ja sitten takaisin Danetten kotiteatteriin katsomaan leffaa. Illalla uni maistui hyvin edellisyön valvomisen ja pitkän päivän jälkeen.

Sunnuntaina Danette kokkasi meille brunssin, jonka jälkeen minä ja Wesley pakkasimme kamamme ja pikkuostoskeskusvisiitin jälkeen lähdimme ajamaan Vidaliaan, missä vietän nyt kesäkuun Wesleyn luona. Ilta meni loikoillessa ja viikonlopusta palautuessa. Maanantai oli täällä Memorial Day, vähän niin kuin meidän Kaatuneiden muistopäivä, joten Wesleyn ei tarvinnut mennä töihin. Nukuttiin pitkään, pestiin pyykkiä, purettiin kamat, käytiin ruokakaupassa, ja kokattiin koko viikoksi. Säästyypähän aikaa arkipäivinä, kun ruoka-annokset on valmiina jääkaapissa odottamassa. Nyt sitten tiistaista eteenpäin mä oon ollut kotona, kun Wesley päivät töissä. Oon nukkunut (en tiedä oonko vieläkin väsynyt reissusta, uni maistaa pikkasen verran makoisalle), käynyt treenaamassa, ja pitänyt huushollia pystyssä. Iltojen vietteenä on NBA:n finaalit, joissa mun suosikkijoukkue Miami Heat otti ensimmäisen kiinnityksensä mestaruuteen. NHL:n finaalit urheilu-tv täällä jollain tavalla jo huomaa, mutta muuten ei kyllä jääkiekko liikaa jenkkejä kiinnosta. Koris, pesis ja jenkkifutis vie noin 90% urheilukanavien lähetyksistä.

Aikaisemmin jo varmaan mainitsin, että mun oli tarkoitus ottaa kolme onlinekurssia tän kesän aikana, ja siihen lisäksi yksi normaali kesäkurssi heinäkuussa. Tämä ei kuitenkaan onnistunut, sillä mun stipendi ei kata kahta kesäkurssiä enempää. Kysyin sitten, että paljon tulisi maksamaa, jos itse maksaisin ne kaksi ylimääräistä kurssia.. Noin 400 dollaria! No thank you. Eli siis nyt mulla on vaan yksi verkkokurssi, joka kestää kesä- ja heinäkuun, sekä heinäkuussa yksi normaali kurssi. Ehkä siinä kuitenkin riittää ihan tarpeeksi tekemistä. Nyt saattaa vaan mun 3,5 vuoden koulusta valmistumistavoite mennä neljään vuoteen, mutta ei voi mitään. Näillä mennään. En ole vielä saanut mun koulukirjaa (valmentaja lähetti sen mulle tänään, toivottavasti se saapuu tänne huomenna), joten päivät olleet aika leppoisia, kun en ole päässyt vielä opiskelemaan. Nyt alkaa kyllä tuntua jo siltä, että kaipaisi täytettä päivilleen. En oo koskaan osannut olla liian tekemätön. Tai siis jos oon liian tekemätön, niin heittäydyn ihan ylilaiskaksi. Tartten aktiviteettia, ja jotain järjestystä päiviini, jos meinaan saada mitään aikaiseksi.

Näillä siis mennään. Kivaa kesän alkua sinne Suomeen ja onnittelut kaikille lauantain valmistujille!

”If you’re not making mistakes, then you’re not doing anything. I’m positive that a doer makes mistakes.” – John Wooden

2 thoughts on “Atlanta-viikonloppu & loman jälkeinen elämä

  1. Hei Kata!

    Kiitos paljon teidän matkapäiväkirjasta, oli tosi mielenkiintoista lukea sitä ja katsella myös kuvia!! Oikein ihanaa kesän aikaa sulle ja teille!!

  2. Kiitos Kirsi! Lämmintä kesää myös sinne😉

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s